Thursday 6 October 2016

SUKAN TAHUNAN SRAB MUAR 2016


 WARNA-WARNI SUKAN TAHUNAN SRAB MUAR 2016


Berkat kesungguhan dan semangat kesukanan antara seluruh warga SRAB MUAR, Hari Sukan Tahunan  telah diadakan dengan jayanya. Para guru, kakitangan serta murid-murid telah bekerjasama bagi menjayakan acara sukan tahun ini pada hari KHAMIS, 29 Sept 2016.
Acara bermula seawal jam 8.00 pagi. Acara dimulakan dengan perbarisan rumah sukan dan ucapan perasmian yang disampaikan oleh Tuan Guru Besar, En Mohd Sanusi b Rahiman. 
Setelah itu, pertandingan keceriaan rumah sukan dan acara sukan pun bermula. 
Konsep sekolah yang bersepadu dan seimbang antara akademik, sahsiah dan juga kesihatan diri murid dilihat dapat memenuhi sasaran visi, misi dan falsafah pendidikan.
Antara acara yang dipertandingkan adalah acara larian 50m, 100m, 200m, 4x100m, lompat tinggi, lontar peluru dan lompat jauh.
 Akhir sekali,  rumah sukan Saidina ALI (rumah Biru) telah menjadi juara keseluruhan untuk Hari Sukan Tahunan pada tahun ini.
Sekalung terima kasih diucapkan kepada semua warga SRAB yang menjayakan majlis kali ini. Semoga pada masa akan datang, penambahbaikan dapat dilakukan dan kerjasama ini dapat mengeratkan lagi perhubungan antara kita. 
Tahniah diucapkan kepada semua pemenang. Semoga segala usaha murni ini diberkati Allah.














No comments:

Post a Comment